Verhuizing Woning

Eindelijk is het zover: de nieuwe woning is gevonden. U zoekt als particulier informatie over de verhuizing van de ene naar de andere woning. U dient te weten dat iedere verhuizing maatwerk is. Wij komen dan ook graag bij u langs om u te informeren naar de mogelijkheden en daarbij behorende kosten.

Persoonlijke aanpak op maat

U bent particulier. Wij komen bij u thuis voor de juiste inschatting van de verhuizing. De offerte is gratis en vrijblijvend en de planning wordt tot in de puntjes uitgewerkt. Uw verhuisproject wordt persoonlijk begeleid.

  • Vakkundig inpakken en uitpakken van uw huisraad zoals keukengerei, boeken, servies, glaswerk en kleding.
  • Demonteren en monteren van meubilair, ook kostbaar merk- of designmeubilair.
  • In- en uitladen van de verhuiswagen.
  • Verhuizing van specifieke zaken zoals waterbed, piano, en brandkast.
  • Wij kunnen zorgdragen voor af- en aankoppelen van elektrische apparaten (bijvoorbeeld wasmachine,fornuis, tv, etc).
  • Afhalen en ophangen van vitrage en lampen.
  • Wij regelen ook een eventuele parkeervontheffing bij de plaatselijke gemeente- of politiediensten.
  • Plaatsen van alle meubels volgens plan.
  • Poetsen van de woning na de verhuizing. Ook dat is service.
  • Inpakken: maximale bescherming voor uw kostbare zaken
  • Gespecialiseerde inpakkers van meubilair, breekbare en waardevolle voorwerpen zoals schilderijen, kunstwerken en kristallen servies.
  • We zorgen voor de geschikte inpakmaterialen: van speciale dozen voor boeken, garderobe en servies tot matrasbeschermers, bordenbeschermers en zijdepapier.

 

 

Verhuisliften

Wij beschikken zelf over een groot aantal diverse types verhuisliften. Zo kunnen wij uw kantoor verhuizing makkelijk verzorgen. De liften worden ook regelmatig ingezet om bijvoorbeeld koppiëerapparaten of serverkasten op de juiste plaats te zetten. Wist u dat onze liften ook inpandig gezet kunnen worden en wij zelfs tot 31 meter hoog kunnen (10e verdieping)?

Grote kantoorverhuizing

Bij de verhuizing van uw kantoor of bedrijf gaat de verhuizing van uw inventaris niet uitsluitend over de kasten en de bureaus alleen. Er gaat een gedegen voorbereiding aan te pas die wij geheel of gedeeltelijk met u kunnen doorlopen.

Uw bedrijf heeft verhuisplannen. U wilt natuurlijk zo snel mogelijk op uw nieuwe locatie aan de slag. Kies dan voor Wiermans Verhuizingen als parner voor uw bedrijfsverhuizing. Uw projectleider neemt samen met u alle details door en giet uw kantoorverhuizing in een goeddoordacht en gedetailleerd draaiboek. Niets wordt aan het toeval overgelaten: het aantal verhuisdagen, de nodige verhuiswagens en ladderliften, de volgorde waarin de afdelingen moeten verhuisd worden, etc.

Als leidraad is er de Checklis voor kantoorverhuizingen. Geef ons een seintje en wij zorgen voor een gratis offerte.

Totaalaanpak van uw verhuisproject

  • Verhuizing van kantoormeubilair, dossiers en archieven, IT-materiaal, drankautomaten, elektro, etc.
  • Nummering en etikettering van onderdelen i.s.m. uw verantwoordelijke(n)
  • Demonteren en monteren van kantoormeubilair (De meubelmonteurs van Wiermans zijn gespecialiseerd in kantoormeubilair van gerenommeerde merken zoals Ahrend, Gispen, IKEA etc.)
  • Wij regelen uw parkeer ontheffing bij de plaatselijke gemeente- of politiediensten
  • Opruimen van de verlaten kantoren en gebouwen
  • Voorzien van vuilcontainers voor afval

Professionele materialen

Wiermans Verhuizingen zorgt voor het juiste inpak- en beschermingsmateriaal: dozen, tape en etiketten om alles juist te markeren, mobiele en stapelbare plasticbakken, bakken voor hangklassement, steekwagens en rolplanken, hydraulische krikwagens voor brandkasten en zware of volle kasten, computerkarren, etc. Kostbaar en delicaat IT-materiaal wordt verhuisd in een aparte luchtgeveerde vrachtwagen. Wiermans Verhuizingen zorgt voor de juiste bescherming van hallen, vensterbanken, liften en gangen.

Vakkundig verhuisteam

Ervaren ploegleiders, vrachtwagenchauffeurs, liftbedieners, inpakkers, meubelmonteerders, etc.

 

Opslag

Wij verzorgen de opslag van uw inboedel , maar ook kantoren of scholen kunnen bij ons terecht voor inventaris en archief oplag.

Wij bieden opslag mogelijkheden voor zowel particulieren als ook voor bedrijven. Indien u uw inboedel tijdelijk ergens anders wilt onderbrengen, bieden wij u de mogelijkheid om uw spullen te laten opslaan in speciale opslagkisten. Deze worden bij u voor de deur geladen met uw inboedelstukken en naderhand in onze verwarmde en beveiligde opslagloods ondergebracht. Wij hebben sinds oktober vorig jaar ons nieuwe pand in gebruik genomen voor het onderbrengen van uw inboedel Hierdoor voldoet onze vestiging uitstekend aan de gestelde eisen m.b.t. beveiliging, verwarming etc. Uiteraard is uw inboedel verzekerd.Hier kan het weken, maanden of zelfs een aantal jaren blijven staan. Kortom, zo lang als het nodig is. Inboedel opslag kan bijzonder geschikt zijn voor diverse particuliere doelen. Welke reden er ook is, wanneer u uw inboedel wil laten opslaan, kunnen wij daar voor zorgen.